Met De Hypotheekshop in de prijzen
“Maart jongstleden (2012) werd voor de zevende keer de dutch BI award uitgereikt aan de ‘slimste organisatie van nederland’. wat maakt een organisatie nu slim? dat achterhalen is voor de organisatie van de award geen peulenschil. De beoordeling vindt plaats op basis van bijna tachtig criteria op het snijvlak van information, intelligence en innovation. Uit meer dan 80 aanmeldingen eindigde de Hypotheekshop bij de laatste drie en werd daarmee de slimste financiële organisatie van Nederland.” (www.bankingreview.nl)
HippoLine is zeer trots op deze prestatie van de Hypotheekshop. Als ontwikkelaar van vele BI applicaties van de Hypotheekshop is HippoLine nauw betrokken geweest bij het proces van ‘slimmer worden’ in een moeilijke veranderde markt.
“Patrick Nelissen, adjunct directeur van De Hypotheekshop licht toe hoe zijn bedrijf doelbewust bezig is een intelligent bedrijf te zijn: “Ook in de hypotheekbranche staan de ontwikkelingen niet stil. Toen in 2006 de contouren van de nieuwe provisiewetgeving zichtbaar werden, kozen wij er voor de cultuuromslag die deze wet met zich gaat meebrengen een stap voor te zijn. We ontwikkelden een nieuwe strategie, waarbij de nadruk op ‘customer intimacy’ ligt. Overall doel van de strategie is om onze onafhankelijke positie te benadrukken om zo het klantbelang echt centraal te stellen en hen te behoeden voor financieel ondoordachte keuzes. Dit houdt niet op bij het transport van de hypotheek; ook na transport voeren we bij De Hypotheekshop een actief nazorgbeleid voor onze klanten. Onze nieuwe strategie resulteerde allereerst in ons nieuwe beloningsmodel, waarbij klanten ons rechtstreeks een bedrag betalen voor onze dienstverlening.” (www.bankingreview.nl)
Met De Hypotheekshop in de prijzen. Hier enkele persberichten:
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!