#GeenWoordenMaarData

HippoLine: Rotterdamse Oorsprong, Zakelijke Prestaties

  • In 2008 begon aan de Rotterdamse keukentafel met Mirjam van Kooten. Zij legde de basis voor HippoLine. Onze slogan, #GeenWoordenMaarData, weerspiegelt perfect onze aanpak.
  • Naast onze toewijding aan data, houden we ook van een uitdaging. Een deel van ons team neemt deel aan de Marathon Rotterdam en de Finance Run. En ja, op kantoor gooien we ook graag een pijltje met darts…
  • Sinds 2008 zijn we trots partner van Qlik. Al onze medewerkers zijn gecertificeerde experts in hun Qlik-specialiteit. Onze samenwerking met Qlik gaat zelfs verder – HippoLine was actief betrokken bij de ontwikkeling van Qlik Sense vóór de lancering.
  • Een van onze succesverhalen is GEO Key, een gezamenlijk Geo-BI product dat we hebben gecreëerd met Business Geografic. Sinds 2018 leveren we webgebaseerde jaar- en kwartaaloverzichten voor HDN. In 2010 brachten we QlikView naar de iPad voor De Hypotheekshop. Die prestatie resulteerde in een eervolle vermelding voor de Dutch BI-award.
  • Onze passie voor innovatie kwam tot uiting in een bekroonde app voor Brandweer Amsterdam-Amstelland. Daarin hebben we GeoQlik GeoQlik geïmplementeerd, samen met Incentro. Met die app won de Brandweer de Dutch BI-award.