Haal meer uit je CRM-systeem

In klantbehoud valt veel te winnen. Welke inzichten haal je op dit moment uit je CRM-systeem? Welke acties moeten nog worden ondernomen voor een betere klantrelatie?

Vollediger klantbeeld

Voor een breder en vollediger klantbeeld hebben wij een Brickwall Dashboard ontwikkeld. Brickwalling is een techniek die Sales en Accountmanagement ondersteunt op heldere meetpunten. In ons Brickwall Dashboard zijn verschillende databronnen aan elkaar gekoppeld. Bijvoorbeeld: CRM, Google forms, urenregistratie en facturatie. Met dit instrument kunnen klanten efficiënter worden geëvalueerd.

Brickwall Dashboard

Bestaande klanten worden in het Brickwall Dashboard slim verdeeld naar type klant, genomen acties, en belangrijk: welke acties moeten nog worden ondernomen voor een betere klantrelatie Brickwalling is een techniek die Sales en Accountmanagement ondersteunt op heldere meetpunten.

Wat zijn de voordelen?

  • Helder overzicht van de klanten en acties
  • Makkelijk te gebruiken als onderdeel van je Sales Plan
  • Inzicht in conversie en succesratio’s
  • Kan uiteraard worden gecombineerd met facturatie en urenregistratie
  • Eenvoudig in te zetten voor AVG verplichting

AVG en klantdata

Vaak zit (privacygevoelige) klantdata in verschillende systemen en is het niet eenvoudig om tegemoet te komen aan het recht van de klant om vergeten te worden of om op te vragen wat is vastgelegd. Probleem is vaak dat over de verschillende systemen heen data niet gekoppeld kan worden.

Door data uit verschillende systemen in één Qlik Sense-omgeving in te laden en vervolgens gebruik te maken van de uiterst krachtige zoekfunctie, kun je als bedrijf voldoen aan de wettelijke AVG normen.

Zo hebben we in het Brickwall Dashboard op deze pagina CapsuleCRM, Mailchimp en Reeleezee gecombineerd tot een snelle en betrouwbare zoekmachine.